niedziela, 4 sierpnia 2013

Recenzja Lakierów

Nazwa: Miss Sporty Club Bing Colours
Warstwy: 3 (Jedna nie daje rady)
Pojemność: 7ml
Numer koloru : 455


Miss sporty to firma którą bardzo lubię. Jest to mój 3 lakier z tej firmy i jestem baaardzo zadowolona. Lakiery mają piękne,soczyste kolory, trzymają się na paznokciu i są dość tanie (bodajże 5,50zł). Tutaj urzekł mnie bardzo kolor. Trawiasta zieleń czyli mój must-have na lato. Szczoteczka jest grubsza niż inne ale to w moim przypadku duży plus. Minusem jest to,że jedna warstwa nie kryje całej płytki dlatego potrzebne są 3 warstwy. Przepraszam,że nakrętka od lakieru jest pomaziana ale niestety niezdara ze mnie i czasami jak zakręcam lakier zdarzy mi się ,,pokolorować paznokciem" nakretkę. Polecam ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz