sobota, 11 maja 2013

Bandana



Chyba każdy ją kiedyś widział. Ostatnio bardzo popularny dodatek, który podbił serca wielu osób. Noszą je m.in. Rihanna, Ewelina Lisowska i Justin Bieber.


Czym jest bandana?
Bandana to trójkątna lub kwadratowa chusta o dużym wyborze kolorów zakładana na głowę lub szyję, wiązana zazwyczaj na karku.

Do jakiej subkultury należy?
Bandana na szczęście nie jest ściśle związana z jakąś subkulturą , noszą ją zarówno punk, metale i hippie!

Gdzie można ją kupić?
Np. w tym sklepie internetowym:
http://www.kropa.pl/pol_m_ODZIEZ_Bandamy-882.html
Bardzo go polecam. Szeroki wybór i tania cena!

Do czego ją nosić?
Zakładając bandanę mamy prawie nieograniczony wybór możliwości stylizacji z jej udziałem. Polecam jednak zakładać jedną z tych rzeczy:  koszula w kratkę, legginsy, vansy, trampki, bejsbolówka, rurki, bokserka lub jeansowa kamizelka.

Przykłady stylizacji?
  




Jak ją wiązać?
Podaję linki do filmików z poradnikami.
















Jak się spodobał artykuł? ;)

3 komentarze:

  1. Skopiowałaś mój nagłówek! Natychmiast go zmień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie skopiowałam. Wykonała mi go ta sama dziewczyna co tobie. Sama zapytaj. Uczciwie zapłaciłam!

      Usuń
  2. Uwielbiam Bandamki są boskie sama mam ich aż 10 :D

    OdpowiedzUsuń