poniedziałek, 20 maja 2013

To jest modne- Lity

Lity- ,,ulubieńce" gwiazd, blogerek i nastolatek! Hit sezonu!



Noszą je m.in. Ewelina Lisowska, Marina Łuczenko, Demi Lovato, Doda czy Patricia Kazadi.

Czym są lity?
Lity to buty, które cechuje słupkowy obcas i wiązania. Są bardzo charakterystyczne i trudno ich nie poznać. Możemy je spotkać w wielu wersjach kolorystycznych.

Gdzie można je kupić?
Podaję bezpośrednie linki do sklepów internetowych:
http://www.czasnabuty.pl/search.php?text=lity
http://www.wholesale-orders.com/goods.php?id=17627

Do czego je nosić?
Możliwości jest wiele. Na ogół do tych butów pasuje wiele rzeczy. Wystarczy zdać się na własną intuicję i gust, a stworzymy oryginalny zestaw. Osobiście wybrałabym jednak czarne rurki, skórzaną spódniczkę lub fioletowe legginsy ( wszystko zależy od wyboru koloru obuwia).

Przykłady stylizacji
( obrazki znalezione na google grafika)



5 komentarzy:

  1. Śliczne są, najbardziej podobają mi się te z czarnej skóry c:

    OdpowiedzUsuń
  2. SĄ ŚLICZNE *.* . SZUKAŁAM ICH WSZĘDZIE ALE ZAWSZE BYŁY DROGO A NA TWOIM BLOGU ZNALAZŁAM LINK DO SKLEPU Z NIMI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze mogłam pomóc. To może zaobserwujesz bloga? :)

      Usuń
  3. Strasznie mi się podobają lity, zakochałam się w tym obrazku z dziewczyną siedzącą na karuzeli, jak ty to znajdujesz?! Piękne są te obrazki <33
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W google grafika wpisalam lity akurat :-) czasami przez przypadek znajduje fajne obrazki.

      Usuń