środa, 15 maja 2013

Recenzja Lakierów

Nazwa: essence colour&go
Warstwy: 2 (jeśli któraś z was lubi neonowy kolor na paznokciach to 3
Pojemność: 5ml
Numer koloru: 93


Jest to mój drugi lakier z firmy essence. Nigdy się jeszcze z tą firmą nie zetknęłam (no wiedziałam,że istnieje ale nie miałam nic z tej firmy) lecz teraz gdy ją mam jestem bardzo z niej zadowolona. Lakier kryje dość dobrze lecz 2 warstwy są potrzebne. Szczoteczka jest taka jak w innych lakierach czyli nie za duża, nie za mała a w sam raz ( :] ). Lakier schnie dość szybko co jest plusem. Jego kolor jest pomarańczowo-neonowy (nie wiem czemu na zdjęciach wyszedł bardziej pomarańczowy) czyli idealny na lato. Polecam.



EDIT OD SARY:
1 post Marty napisany bez mojego nakazu i przymusu. Wielkie zdziwienie :) Marta nie poznaję cię!

2 komentarze:

  1. Ja mam fioletowy lakier z essence i wczoraj kupiłam błękitny, na razie się jeszcze nie zawiodłam i mam nadzieję, że tak pozostanie. Twój lakier też wygląda bardzo ładnie można by było dołączyć do tego biały i porobić nim jakieś fajne wzorki ;p
    P.S. Jestem trochę poirytowana bo byłam dzisiaj w rossmanie i przejrzałam wszystkie lakiery w całym sklepie i nigdzie nie było białego! Nie wiem o co chodzi, no ale, żebym w całym mieście nie mogła znaleźć białego lakieru?! Może są już niemodne i nikt ich nie używa, czy coś... (?)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń