czwartek, 2 maja 2013

Recenzja Lakierów

 Nazwa: Astor Fashion Studio
Warstwy: 1 (można 2 dla mocniejszego koloru)
Pojemność: 6ml
Numer koloru: 086
(Przepraszam za brzydkie pomalowanie paznokci. Jutro dodam ładniejsze)

Jest to mój drugi lakier od firmy Astor. Przy pierwszym zetknięciu się z tą firmą nie byłam zadowolona, lecz teraz jestem pozytywnie zaskoczona. Lakier kryje za pierwszym razem, szczoteczka nie jest za duża, trzyma się na paznokciach. Nie sechł on fenomenalnie szybko ale też nie musiałam czekać 40 minut. Kolor jest bardzo wiosenny, malinowy więc idealny na majówkę :) Gorąco polecam.




4 komentarze:

  1. Śliczny kolorek. Mam podobny, tylko że z Essence. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor gdzie go można kupić :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam go w rossmanie:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń